Zbudowanie zwinnego zespołu HR w T-mobile
Case study
„Sytuacja na świecie wzięła nas z zaskoczenia. Globalna pandemia to coś, na co nikt nie był przygotowany. Potrzebowaliśmy rozwiązania od zaraz. ROSIEK Solutions nas nie zawiedli! W ciągu kilku dni wykreowali specjalnie dla nas produkt.”
Cel: Zbudowanie zwinnego zespołu HR, który rozumie biznes i odpowiada na zmieniające się potrzeby biznesowe oraz oczekiwania pracowników.
Klient
Szkolenia:
Agile HR Foundation
Branża:
Telekomunikacyjna
Studium zwinnego przypadku
Poznaj historię naszego Partnera.
Przekonaj się, jak współpraca z ROSIEK Solutions może realizować praktycznie dowolny cel każdej organizacji.
Wyzwanie
Niektórzy pracownicy klienta zetknęli sie już z Agile, inni nie mają o tym żadnego pojęcia. Najważniejszym celem pozostaje praktyczna nauka wykorzystania Agile, ale aby to osiągnąć należy również wyrównać poziom wiedzy u uczestników szkolenia.
Etapy współpracy
Intro podstawowego szkolenia Agile HR Introduction (wzbogacone o komplementarne warsztaty, dla rozwoju dodatkowych umiejętności) pozwoliło uzupełnić i uporządkować wiedzę. W obszerniejszej części warsztatowej uczestnicy pod okiem trenera wykorzystywali w praktyce narzędzia Agile. Przebieg szkolenia został dopasowany do specyfiki biznesu Klienta, co pozwoliło zastosować Agile w konkretnych sytuacjach, z którymi na co dzień spotykają się pracownicy.